ייעוץ ארגוני – להשקיע במשאבי הארגון ולנהל ארגון מתוך עוצמות
תהליכי ייעוץ ארגוני וליווי מספקים פרספקטיבה חוץ-ארגונית אובייקטיבית, מתקדמת ומבוססת נתונים, ובכך מציעים ערך משמעותי לארגון, למנהליו ולעובדיו:
- איתור נקודות חוזק וחולשה
- זיהוי אתגרים והזדמנויות
- פיתוח מעטפת פתרונות מותאמת אישית
- שיפור התקשורת הפנים ארגונית והגברת שיתופיות
- יצירת תרבות ארגונית והתנהגות ארגונית חיוביות ומקדמות
- ייעול תהליכי עבודה ושיפור ביצועים
- חיזוק תחושת המחוברות לארגון
תהליכי ייעוץ ארגוני וליווי הינם תהליכים שמאפשרים לארגון להסתייע בגורם חיצוני, מקצועי, להבנה מעמיקה יותר של אתגרי הארגון, חוזקותיו ועוצמותיו, והדרך שעליו לעבור על מנת לייצר ארגון אפקטיבי, עם חוסן ניהולי וביצועי ועם יכולת להתמודד עם אתגרי השוק בעידן משתנה זה.
כחלק מתהליכי ייעוץ ארגוני וליווי, אנו מבצעים תהליך מיפוי ראשוני של המורכבויות הקיימות בארגון. המיפוי נעשה באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לראות דינמיקות רשתיות ארגוניות הקיימות בארגון, בין מחלקות ובין צוותי העובדים.
עם הגשת המסקנות וההמלצות משלב המיפוי נעבור לשלב הביצוע, שבו נבנה יחד תהליך ייעוץ ארגוני התערבותי, תוך ליווי מקיף ליצירת שינוי ארגוני.