ייעוץ ארגוני – להשקיע במשאבי הארגון ולנהל ארגון מתוך עוצמות
תהליכי ייעוץ ארגוני וליווי, הינם תהליכים שמאפשרים לארגון להסתייע בגורם חיצוני, מקצועי, להבנה מעמיקה יותר של אתגרי הארגון, חוזקותיו ועוצמותיו והדרך שעליו לעבור על מנת לייצר ארגון אפקטיבי, עם חוסן ניהולי וביצועי ועם יכולת להתמודד עם אתגרי השוק בעידן משתנה זה.
כחלק מתהליכי ייעוץ ארגוני והליווי, אנו מבצעים תהליך מיפוי ראשוני של המורכבויות הקיימות בארגון. המיפוי נעשה באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לראות דינמיקות רשתיות ארגוניות הקיימות בארגון, בין מחלקות ובין צוותי העובדים.
סיום תהליכי ייעוץ ארגוני מתקיימים עם הגשת המסקנות וההמלצות משלבי המיפוי בייעוץ ארגוני הינם שלב ביניים שלאחריו יבנה יחד תהליך ייעוץ ארגוני התערבותי וליווי מקיף ליצירת שינוי ארגוני.