לשפר דיאלוג ולמקסם תוצאות – ניהול קונפליקטים בארגון
התנהלות מוצלחת בסביבה מורכבת נשענת על יכולות וכישורים של דיאלוג, הקשבה, הבנת צרכים, מו”מ בתפיסת WIN-WIN ועוד.
מנהלים ועובדים נדרשים להתמודד באופן יומיומי עם ניהול קונפליקטים ולרתום אחרים לפעולה, לעתים קרובות – ללא סמכות.
סדנת ניהול קונפליקטים תסייע לעובדים ומנהלים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות בעלות אופי קונפליקטואלי – עם פניות הציבור, כפיפים, ממונים ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים עם ולא ללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים בדרך שמייצרת הסכמה.