דלג לתוכן דלג לפוטר

רמה ברמן אקשטיין

מגשרת עסקית וגירושין, מנחה בכירה לגישור ותהליכי מו”מ

 

רקע אישי ומקצועי

  • מגשרת מזה 15 שנה בסכסוכים עסקיים ובסכסוכים בין אישיים בתחום המשפחה והגירושין
  • מגשרת בסכסוכים פנים ארגוניים ומלווה תהליכי שינוי מורכבים ובניית הסכמות
  • מגשרת בהתנדבות בסכסוכים בקהילה- מרכז גישור בקריית אונו
  • מנחה בכירה לקורסי גישור מסמיכים ולקורסים במשא ומתן- קורסים פרונטליים ומקוונים
  • מרצה בקורסים וסדנאות בארגונים מהמגזר העסקי, בטחוני וציבורי, בנושאי ניהול ממשקים ושיתופי פעולה, מו”מ והגישור הניהולי, ניהול דיונים, ניהול קונפליקטים ועוד
  • ניהול פרויקטים בחברות היי-טק – פרויקטים של הטמעת מערכות עבור לקוחות עסקיים בישראל ובחו”ל, כולל ניהול צוות מנהלי פרויקטים, מטמיעים ותומכים
  • בוגרת תואר ראשון בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת ת”א

בנימה אישית
הגעתי לעולם הגישור לגמרי במקרה, בחופשת הלידה עם ילדי השלישי, רציתי קצת לגוון ולאוורר את חיי החיתולים והמטרנה לכמה שעות ונרשמתי לקורס גישור בקבוצת גומא גבים. הקורס היה מאוד חוויתי ומעניין והמשכתי לפרקטיקום כדי להמשיך ולטעום מהטעמים החדשים והמגוונים האלה של עולם הגישור.

הקורסים היו מאוד משמעותיים עבורי אבל עדיין היה לי לא פשוט עם כל המלל והשיח ה”רך” שמאפיין את הגישור, מכיוון שאני רגילה לעולם מאד חד משמעי של נוסחאות ומספרים, שחור ולבן, ולרגע לא תכננתי לעזוב את עולם המחשבים וחברות ההייטק “הזוהרות” בהן עבדתי מאז שהשתחררתי מהצבא. בעקבות הקורסים הבנתי בצורה מאוד ברורה, שברגע שמאחורי מסך המחשב קיים לקוח, או ממשק עבודה, שהוא אדם,  השפה הגישורית חשובה לא פחות ואולי אפילו יותר מכל נוסחה או שורת קוד. וכך, במהלך השנה שאחרי הפרקטיקום, התחלתי להשתלב טיפין טיפין כמתרגלת בקורסים בגבים, ולאט לאט נשאבתי כל כולי לעולם המופלא הזה של הגישור.

מאז ועד היום אני מגשרת, מלמדת ומפיצה את שפת הגישור והמו”מ השיתופי בכל מרחב שקיימים בו אנשים, מתוך תקווה להנחיל ולהטמיע את השפה המדהימה הזאת, כמה שיותר.

מאמינה כי: “תראה את האדם שמולך, תקשיב ותזהה את הצרכים שלו, אל תקשיב ל”צרחות” ולעטיפות בהן הוא עוטף את הצרכים”

 

קורסים במכללה
דילוג לתוכן