אז מה בעצם הוא הסיפור שלכם? מי אתם, במה אתם טובים, מה יש לכם להציע לי ובמה אם שונים מאחרים? אנחנו צריכים להסתכלעל עצמנו כאל מותג בתחומם המומחיות שלנו ולכן נרצה לייצר סביבנו סיפור, כזה שהלקוחות יזדהו איתו, יתחברו אליו, יאמינו בו וירצו אותו אליהם או איתם.
אנשי מקצוע רבים בוחרים ללמוד סטוריטלינג, כדי לדעת איך לבנות ולספר את הסיפור האישי שלו. איך להעביר את המסר, להשפיע ולייצר שינוי, מול הלקוחות, הקהל, העובדים וכו’.
במסגרת לימודי סטוריטלינג חשוב ללמוד איך לדייק את המסר ולהשפיע בעולם רווי מסרים ומתחרים, חשוב ללמוד איך לעמוד מול קהל, מול לקוחות או קולגות, פגישות עסקיות או כל מפגש עם יותר משני אנשים שהופך להיות מאתגר בו אנו רוצים להצליח לייצר שינוי, להשפיע ולהשאיר רושם ייחודי.
הסיפור שלנו הוא רק שלנו, אך לא תמיד קל לנו לספר אותו, לא תמיד אנחנו יודעים לדייק אותו ותתפלאו – לא תמיד אנחנו יודעים איזה נרטיב אני בוחר לספר.
סטוריטלינג הוא כלי שישרת אותנו לכל מטרה ואתגר, גם מול הלקוחות שלנו, המטופלים שלנו וגם מול העולם כולו, בכל סיטואציה.
כולנו מכירים את “נאום המעלית” הידוע, זה שמשרת אותנו בשגרה, אבל אם רק היה לנו נאום כזה מוכן…
אתם מוזמנים לכתוב לעצמכם STORY טוב, כזה שיוצר מציאות חדשה ויכול להיות משנה חיים.
אז מה הסיפור של החיים שלכם? ואיך תבחרו את הנרטיב הנכון כדי לספר אותו
אנו חיים בעולם עמוס במסרים וצריך לדייק ולזקק את המסר כדי להיות ייחודיים, להשאיר חותם, להשפיע. אנו מבינים יותר מתמיד כמה ה – סטוריטלינג הוא כלי שעובד לטובתנו בכל סיטואציה ולכן הקפידו תמיד לייצר בידול שלכם לעומת אחרים ותהיו עיקביים בכל הפעולות שלהם בכל פלטפורמות השיווק שאתם מייצרים, גם זה בשיחה פרונטלית וגם אם זה בשיווק דיגיטלי
- תספרו תמיד את הסיפור האמיתי שלכם ואל תוסיפו מידע לא רלבנטי או מסיפורים של אנשים אחרים
- תהיו נגישים ותציגו את עצמכם תמיד באופן פשוט ובגובה העיניים ואל תנסו לייצר מציאות שאינה אמיתית
- תשלבו משהו אישי מסקרן שלא יודעים עליכם והוא זה שמייחד אתכם
- תהיו אותנטיים ותספרו את הסיפור שלכם בצורה ישירה ואמינה
- תהיו קשובים ללקוחות שלכם, למטופלים שלכם ולקהל שלכם – נסו להבין מה מטריד אותם ולתת מענה מקצועי למצוקות שלהם
- תדאגו להניע לפעולה – בכל אינטראקציה, מילולית, שיווקית או דיגיטלית, תדאגו תמיד שיצרו איתכם קשר לקבלת מידע נוסף, להמשך התהליך או לקבלת פרטים.
כל אחד צריך שיהיה לו את הסיפור שלו, כל מי שחשוב לו לדייק את עצמו ואת המסרים שלו
כל מי שרוצה להשפיע על הסביבה לכל מי שיש חזון וחלומות שחשוב לו להשאיר חותם בעשייה שלו, אז תכתבו את הסיפור שלכם, הוא רק שלכם והוא זה שמספר ומגדיר אתכם.