להגשים חלומות ולהשיג יעדים אישיים ומקצועיים
הבטיחו מקומכם
הירשמו עכשיו!
מיומנויות מנצחות להשגת יעדים עסקיים, אישיים ומקצועיים
אם אתם מרגישים שהשגרה הנוכחית כבר לא מספיקה לכם,
אם אתם מחפשים שינוי ושיפור בעסק ובקריירה,
אם אתם מרגישים פער בין מה שאתם חושבים על עצמכם לבין מה שאחרים חושבים עליכם,
אם חשבון הבנק שלכם לא משקף את היכולת המקצועית האמיתית שלכם
ואם אתם רוצים להיות מודל לחיקוי ולהשפיע לטובה על חייכם ועל הסביבה שלכם,
יש לכם הזדמנות לקבל מיומנויות מנצחות שיאפשרו לכם “לברוא מציאות אחרת”.
מציאות אישית ומקצועית בה תוכלו לייצר יותר כוח, יותר מיתוג, יותר כסף, יותר לקוחות, יותר קשרים, יותר השפעה.
כי מי שיודע להשפיע ולשכנע, לא תלוי בנסיבות חיצוניות!
משכנעים ומשפיענים, בכל תחום, לא מחכים לאחרים שיחליטו על חייהם וגורלם – הם מייצרים לעצמם את המציאות ואת התוצאות – יום יום!
אם אתם שכירים – אתם חייבים לקדם את עצמכם בתוך הארגון (קידום מקצועי, שכר, וכו’), אתם נדרשים לבלוט ולשכנע את המנהלים שמעליכם, את הקולגות שלצדכם, את העובדים שמתחתיכם ואת הלקוחות שלכם.
אם אתם עצמאים יזמים ו/או פרילנסים – אתם חייבים להגדיל את העסק שיהיה מוביל, ריווחי ומצליח – בייחוד בעידן דיגיטלי, בתחום רווי ובשוק תחרותי וליצור השפעה שתשים אתכם “מעל הרעש הכללי”.
כל התקדמות עסקית, מקצועית ואישית, מחייבת אתכם להשתמש בכלים מעולמות השכנוע כדי לייצר השפעה.
ייחודיות קורס אמנות השכנוע וההשפעה
- הקורס בנוי מתהליך של 12 מפגשים
- התייעצות אישית עם ד”ר יניב זייד לאורך כל הקורס
- “סיעורי מוחות” עם הקבוצה
- נטוורקינג איכותי עם חברי הקבוצה
- שיח פתוח, מאפשר ומקדם בכל נושא שתלמדו
- הכוונה מקצועית ועסקית שוטפת
- שיעורי בית ותרגול ממפגש למפגש
- קבוצת וואטסאפ סגורה לכל מחזור
- תהליך לימוד קבוצתי ואישי

תנאי קבלה
שכירים, עצמאיים, מטפלים, אנשי חינוך או ניהול העוסקים בהעברת ידע, מתן שירות או מכירה

מבנה הקורס
12 מפגשים של 4 שעות
סה”כ 64 שעות אקדמיות

הטבה
7 בונוסים בלעדיים בשווי 3,400 ש”ח!
3 ספרי רבי מכר של ד”ר יניב זייד:
הספר “לדבר בפני קהל”
הספר “שכנעת אותי!”
הספר “שכנעת אותי שוב!”
2 קורסים דיגיטליים:
“תאוצה עסקית” – עם ד”ר יניב זייד ואמיר הרדוף
“ממחמאות להכנסות” – ד”ר יניב זייד
2 בונוסים להתפתחות אישית:
חודשיים במתנה בקהילה של “גומא גבים”
שאלון אישיות בשיטת MBTI שישלח למשתתפים

תעודה
בוגר קורס אומנות השכנוע וההשפעה

מיומנויות מנצחות לקידום אישי ומקצועי בכל מישורי החיים!
- רכישת ידע ומיומנות ההשפעה והשכנוע בכל הפלטפורמות האפשריות (הפרונטאליות והדיגיטליות)
- דיוק, קביעת מטרות ותכנון תוכנית פעולה לשיווק עצמי ועסקי
- טכניקות ומיומנויות לדבר מול קהל ומול מצלמה (גם אם מדובר “רק” על ישיבת צוות או פגישת עבודה, או זום)
- כלים לכתיבה שיווקית משכנעת, איך לעשות נטוורקינג, ליצור הרצאה מרתקת, לספר סיפור נכון
- נלמד לשפר יכולות ניהול משא ומתן ולמכור טוב יותר את היכולות, הרעיונות, המוצרים והשירותים שלנו
- נלמד לתכנן קדימה ולשפר את השיווק שלנו
- לימוד מיומנויות להגדלת הכנסות ולזיהוי הזדמנויות מקצועיות ועסקיות
- פיתוח חוסן אישי ועסקי – להתמודדות נכונה במצבי משבר, אי וודאות והתנגדויות בתהליכי השפעה.
מבין התכנים בקורס אמנות השכנוע וההשפעה
- איך מגיעים לעמדות השפעה בכל מקום - במהירות וביעילות
- איך מגייסים לקוחות במינימום אנרגיה, זמן וכסף - גם פרונטאלית וגם דיגיטלית
- מהו סגנון התקשורת שלכם, ואיך לבנות נכון מסרים מנצחים באמצעותו
- הצגה עצמית נכונה ב"שיחת מעלית", ואיך לענות בצורה מדויקת על השאלה "מה את/ה עושה?"
- איך מייצרים קרבה, כימיה ויחס אישי עם כל אדם - תוך זמן קצר וגם בלי היכרות מוקדמת
- כיצד לפתח חוסן מנטלי ויכולת מנהיגות - גם בזמני משבר ואי וודאות
- איך עושים חיבור רגשי נכון בין האישי לעסקי ובין הרוח לחומר
- איך מנהלים משא ומתן מוצלח בכל התחומים - עם מקסימום הישגים לכם ולאחרים
הקורס הקרוב
מועדים קרובים!
כן, אני רוצה ללמוד להשפיע על אחרים ולהשיג יעדים!
למי מתאים הקורס?

בעלי עסקים, סטרטאפיסטים, עצמאים ופרילנסים
שהצלחת העסק, הגדלת הרווח,
הגדלת כמות הלקוחות, הם הדברים החשובים להם

מאמנים, מטפלים ומנטורים
שרוצים לשפר את יכולות השיווק,
הגדלת כמות הלקוחות ומעגלי הקשרים

מנהלים, מגשרים, עורכי דין, יזמים, מרצים
שזקוקים לכלים ומיומנויות שכנוע
והשפעה, על הלקוחות, קולגות ואנשי מקצוע

אנשי שיווק ומכירות, בעלי מקצועות חופשיים, נותני שירותים
שמיומנויות ההשפעה, השכנוע וההובלה,
הם כלי בסיסי לעבודתם

אנשי צבא, אנשי חינוך וכל מי שרוצה להשיג יותר בחיים האישיים, המקצועיים והעסקיים
וכל מי שנמצא בתפקיד מוביל, מנהיג,
מנטור עבור קהילה רחבה ומשמעותית
אנשים שהשתתפו בסדנאות של ד״ר שכנוע מספרים על החוויה שלהם
המלצה של מומחית שיווק
המלצה של ד״ר ומרצה
המלצה של עורכת דין
המלצה של שף
המלצה של בעל עסק צעיר
המלצה של מומחה ליצירת זוגיות
המלצה של יזם ומשקיע
המלצה של ד”ר ומומחית שינה
בוגרים ממליצים

מנחי הקורס

ד"ר יניב זייד, "דוקטור שכנוע"
מומחה בינלאומי לשיווק, שכנוע, מכירות, משא ומתן, פרזנטציה ודיבור בפני קהל. יועץ ומרצה מבוקש מאז שנת 2000. מאחוריו מעל 2,500 הרצאות וסדנאות, ב- 4 יבשות, ויעוץ וליווי לאלפי עסקים קטנים ובינונים ולמאות ארגונים וחברות ענק, בכל התחומים. כלכלן, עורך דין, דוקטור למשפטים, מתווך מקרקעין ומגשר בהשכלתו. מחבר 11 ספרים רבי מכר בעברית ובאנגלית, שתורגמו לשפות נוספות, ביניהם “לדבר בפני קהל”, “שכנעת אותי!”, “שכנעת אותי שוב!”, “”Creative Marketing ו- “”Sales Bible.

חנן רוזן
מנחה בכיר לקורסי גישור וסדנאות משא ומתן בקבוצת גומא גבים משנת 2005. בוגר בית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים כשחקן וכמורה למשחק. משלב את הנחיה עם מיומניות המשחק מתוך אמונה כי כלי התיאטרון יכולים לייצר חוויה ריגשית.

ניבה בן ציון
מאמנת, סופרוויז’ורית ומנחת מסלול הכשרת מאמנים בגומא גבים משנת 2006. הכשרות נוספות שלה בתחום – הנחיית ייעוד אמיתי (true purpose facilitator), פסיכולוגיה חיובית (אוניברסיטת תל אביב), שיח חלקים (voice Dialog) תרפיית גשטלט (קורס דו שנתי באוניברסיטת תל אביב), אימאגו- טיפול זוגי(מכון שינוי), ועוד.

הדס הרט
מנחה להתפתחות אישית, מאמנת קוגניטיבית ליצירת שינוי לתוצאות רצויות, מנחת סדנאות התפתחות אישית ועמידה מול מצלמה, עורכת ומגישת תוכניות טלוויזיה. בעלת 17 שנות ניסיון כעיתונאית, עורכת, קריינית ומגישת תוכניות אקטואליה בטלוויזיה.

עופר ערד
מנחה ומטפל NLP מעל 20 שנה ובעל הכרה בינלאומית של Master trainer . מוביל סדנאות פיתוח מנהלים בארגונים בהתבסס על מודל ה – MBTI. בעל תואר שני בפסיכולוגיה וחינוך. מומחה בעיצוב והטמעה של שינויים באמצעות כלים, טכניקות ושיטות המבוססים על Strategic Intervention של אנטוני רובינס (Anthony Robbins) וקלואי מדנס (Cloe Madanes), ה-NLP (Neuro Linguistic Programming) ובשילוב עם סגנונות אישיות MBTI.
אודות גומא גבים
קבוצת גומא גבים פעילה משנת 1996, מובילה בתחום מערכות היחסים והמכללה הותיקה ביותר ללימודים במסלולי האימון, הגישור והמשפחה. מטרתנו לאפשר לאנשים, לארגונים ולקהילות לחיות חיים אפקטיביים ומשמעותיים ולייצר מערכות יחסים איכותיות ושיתופי פעולה ביניהם לבין סביבתם, להתמודד ולהוביל באופן פרקטי את המעבר מהעולם הישן לעידן החדש.
