דלג לתוכן דלג לפוטר
ד"ר יניב זייד

ד”ר יניב זייד

רקע אישי ומקצועי

יניב זייד – ד”ר שכנוע: כלכלן, עורך דין, דוקטור למשפטים, מתווך מקרקעין ומגשר בהשכלתו

  • מומחה בינלאומי לשיווק, שכנוע, מכירות, משא ומתן, פרזנטציה ודיבור בפני קהל
  • דוקטורט במשפטים באוניברסיטת חיפה, בנושא “שכנוע משפטי בעידן דיגיטלי” – הדוקטורט היחיד בישראל בנושא שכנוע
  • תואר שני M.A (בהצטיינות) במשפטים + שני תארים ראשונים B.A – במשפטים ובכלכלה
  • יועץ ומרצה מבוקש מאז שנת 2000. מאחוריו מעל 2,500 הרצאות וסדנאות, ב- 4 יבשות, ויעוץ וליווי לאלפי עסקים קטנים ובינונים ולמאות ארגונים וחברות ענק, בכל התחומים
  • מחבר 11 ספרים רבי מכר בעברית ובאנגלית, שתורגמו לשפות נוספות, ביניהם “לדבר בפני קהל”, “שכנעת אותי!”, “שכנעת אותי שוב!”, “”Creative Marketing ו- “”Sales Bible.
  • כהונה כיו”ר מועדון ה”דיבייט” באוניברסיטת חיפה בהיותו סטודנט
  • הסמכות: כעורך דין וכמגשר וגם בעל הסמכה כמתווך מקרקעין
  • השתתפות במאות סדנאות וסמינרים, בישראל וברחבי העולם
  • אחד הדוקטורנטים היחידים בישראל שנשלח לכנסים אקדמיים מטעם האוניברסיטה עוד לפני סיום המחקר, כדי להרצות בנושא
  • המתמחה היחיד עד כה בישראל שהוזמן להרצות בכנס לשכת עורכי הדין, עוד בזמן ההתמחות במשפטים

 

איך גיליתי שהיעוד שלי בחיים הוא לשפר את יכולות הפרזנטציה, השיווק והשכנוע של אנשים ?

תמיד אהבתי לדבר מול קהל, אבל בשנת 2000 חל אירוע מכונן בחיי המקצועיים – הצטרפתי למועדון ה”דיבייט” באוניברסיטת חיפה (שמאוחר יותר כיהנתי גם כיו”ר שלו), במסגרת לימודי התואר הראשון במשפטים ובכלכלה. נחשפתי לשיטות שכנוע מדהימות, שהיו מוכרות בעולם ולא מוכרות כמעט בישראל. השתתפתי בעשרות תחרויות בישראל ובחו”ל, כשהשיא היה זכייה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים שהתקיימה בדרום אפריקה בשנת 2003.

באותה שנה הקמתי את חברת “אמנות השכנוע”, שאני הבעלים והמנכ”ל שלה עד היום, ומאז אני עוסק בתחום השכנוע, מרצה בפני קהל וחוקר את סודות ההצלחה בדיבור בפני קהל.

במהלך שנות פעילותי הספקתי כבר להיתקל בכל סוג של קהל “בעייתי”
קהל עוין, קהל אדיש, קהל עייף, קהל מתנגד, קהל ממורמר, קהל שאינו מדבר בשפת האם שלי, ובכל סוג של לקוחות “בעייתיים” –  לקוחות לא מרוצים, לקוחות מתלוננים, לקוחות שאינם מבינים את הערך שהם מקבלים, ועוד.

צלחתי כמה מהסיטואציות הקשות ביותר שיכול לעמוד בהן דובר, מנהל, איש מכירות או מרצה. תחקרתי את הסיטואציות האלו, גם ברמה המחקרית והתיאורטית,
ושיפרתי את מיומנויותיי האישיות ואת יכולותיהם של לקוחותיי.

 

קורסים במכללה
דילוג לתוכן